Grupa 1

GRUPA 1 ( maluszki )                                  

NAUCZYCIELKI:

JOANNA JÓŹWIAK
JOANNA SZTYLER

 

COLORFUL RAINBOW

  1. Weather: the sun, clouds, rainbow, thunder, wind, lightning ….
  2. The meadow: grass, flower, butterfly, caterpillar, bee, ladybird, grasshopper, ant
  3. Colors – revision
  4. Numbers from 1 to 10 – revision
  5. Spring weather – continuation: it’s sunny, windy, stormy … day
    KTOŚ NAM NIEBO POMALOWAŁ. WITAJ, TĘCZO KOLOROWA !!!
  6. „I ja też urosnę” – wysłuchanie opowiadania Cz. Janczarskiego o misiu, pobudzanie wyobraźni, poszukiwanie odpowiedzi na pytania dotyczące tekstu
  7. „Tęcza” – poprawne nazywanie kolorów (karta pracy) Wyjaśnienie zjawiska tęczy. Słonko po deszczu – zabawa rytmiczna do wiersza M. Kownackiej. „Słońce i deszcz” – nazywanie zjawisk atmosferycznych. „Jaki to kolor?” – zagadki tekstowe
  8. „Skąd się bierze ciepło?” – burza mózgów. „Ciepło – zimno” – zabawa dydaktyczna doskonalące spostrzeganie, odnajdywanie ukrytych przedmiotów dzięki wskazówkom innych dzieci
  9. „Wokół Słońca” – rozmowa na temat Układu słonecznego oraz centralnego miejsca, jakie zajmuje w nim Słońce. „Dzień i noc” – rozważanie co się dzieje, kiedy zachodzi słońce
  10. „Mieszkańcy łąki” – oglądanie, nazywanie i opisywanie wyglądu mieszkańców łąki, doskonalenie umiejętności w zakresie mowy i myślenia.
  11. „Odgłosy wiosny”- rozpoznawanie naturalnych odgłosów przyrody. „Kwiaty w wazonie” – rozpoznawanie gatunków wiosennych kwiatów. „Co by było, gdyby kwiaty przestały pachnąć?” – burza mózgów
  12. Tematyczne prace plastyczne